7 תשובות
פשוט לומר היי ולשאול מה קורה.
מה קורה?
לדעתי סימן שאלה זה ממש מטומטמם
שוט "היי"
או אם זה משהו שאת מכירה ואוהבת תרשמי לו את השם שלו עם סמיילי:)
היי מה קורה..
פשוט להתחיל שיחה מה הבעיה -,-?
תגידי בוקר טוב זה קצת מוזר ומנומס ויתחיל סמול טוק על כך שעכשיו לא בוקר
היי.. (הדרך הכי נורמלית חח)
או שתתחילי איתו שיחה על נושא משותף נגיד.. עשית ת'עבודה בהיסטוריה? מה היו השיעורים היום? או משהו כזה
מה קורה?
היי