20 תשובות
ממש לא מביך
לא!
לא ברור שלא
אין בזה שום דבר מביך, אם זה נוח למה להפסיק.
לא מביך בכלל
נע זה שווה רצח
לא מביך.
אם הבית ספר היה קרוב, והיית באופן קבוע נוסע איתו זה אולי היה קצת מביך, כי הוא קרוב, אבל גם זה לא ממש מביך, אז הכל בסדר.
למה שיביך........
נדיר רצח אחותת
לא למה?
אנונימי
בכלל לא
כן
אנונימית
ממש לא
לא מביך בכלל