8 תשובות
זה לא משנה .
אם למישהו אכפת שעשית ניתוח באף זה נטו כי בא לו גם והוא מכחיש .
זה סבבה לגמרי גם אם יגלו
אם לא ידעו מזה זה אומר שהניתוח לא שינה כלום...
שואל השאלה:
אבל אני חוששת ממה יגידו
או שיעשו לי פרצופים וכאלה
ובכללי אני בשנה האחרונה בלימודים ואני עושה בקרוב והרבה בבית ספר שלי שיפוטיים אז הם בטח יעשו פרצופים כולל חלק מהמורים
למרות שמישהי שאני מכירה גם עשתה בתקופה של הלימודים אבל לה בכללי היה ביטחון גם לפני אז לא מזיז לה אם עשו לה פרצופים אחרי הניתוח
אוף כאילו זאת סיבה אחת למה אני לא רוצה לעבור את הניתוח כי אני חוששת ממה יגידו אחרכך
אנונימית
שואל השאלה:
^^ אני מן הסתם רומה שזה ישנה אותי אבל אני לא אוצה שבכללי ידעו שעשיתי
כאילו אני בטח אסתגר בבית אחרי הניתוח מהפחד של מה יגידו
אנונימית
תעשי גם נזם או משהו על הדרך ואם אומרים לך וואו האף שלך נירא ממש יפה אז תגידי שזה בגלל הנזם
אין מה לחשוש. אנשים מדברים ומתקדמים. גם אם יגידו משהו תהיי בטוחה שזה יעבור תוך שבוע
שיגידו מה שבא להם יש כאלו שמקנאות ,אל תתייחסי תוך שבוע כבר יתרגלו
פשוט ללכת רגיל וזהו
באותו הנושא: