4 תשובות
תשאלי מה נהיה אם זה באמת קשר שאת לא רוצה לאבד, יש עוד סיכוי שזה יוביל למשהו טוב.
אולי תרשמי לו כזה מה טיתך מה איתנו מה נסגר כדי שתביני לאן זה הולך ואם הוא בעניין
תלוי אם כיף לך איתו ואת אוהבת אותו
אם את חןשבת שזה יוביל לאיזי מקום הקשר שלכם ואתם יכולים להנות אז תדברי איתו על זה...
אבל מצד שני גם אל תתחנפי מידי
אם את חןשבת שזה יוביל לאיזי מקום הקשר שלכם ואתם יכולים להנות אז תדברי איתו על זה...
אבל מצד שני גם אל תתחנפי מידי
מביך שחררי
באותו הנושא: