10 תשובות
שואל השאלה:
והרוב כאן מדובר על כיתות ז-יב ולא יסודי
והרוב כאן מדובר על כיתות ז-יב ולא יסודי
אנונימית
שואל השאלה:
צורחתת
בטח רק אני
צורחתת
בטח רק אני
אנונימית
או לפחות לנהל בית ספר :)
מסכימה!
שואל השאלה:
בית ספר זה פשוט מקום מזעזע
באמת הייתי בבתי ספר מזעזעים ועכשיו אני גם באחד לא משהו ופשוט הכל בא אליי כאילו זה לא כלכך מסובך להפוך בית ספר למקום טוב יותר
בית ספר זה פשוט מקום מזעזע
באמת הייתי בבתי ספר מזעזעים ועכשיו אני גם באחד לא משהו ופשוט הכל בא אליי כאילו זה לא כלכך מסובך להפוך בית ספר למקום טוב יותר
אנונימית
וכישור חיים
כי זה נראלי בין הדברים החושבים
תקשורת בין אישית
איך להגיש קורות חיים
לפתוח בנק
שכר דירה
לקורא חוזה
כי זה נראלי בין הדברים החושבים
תקשורת בין אישית
איך להגיש קורות חיים
לפתוח בנק
שכר דירה
לקורא חוזה
אנונימית
לא קשור ממש אבל אני חושבת שצריך להוסיף בלימודים דברים כמו איך להצליח קורסים דברים שכן נתמודד איתם בעתיד
חושבת שמאוד קשור
אחריי הצבא אנשים מאבדים את עצמכם
ולא יודע להתנהל נכון כלכלית
לא יודעים לקרוא חוזה או להתנהל בפועל מול ראיון עבודה או ביטוח לאומי מס הכנסה ובעוד
למזלי למדתי בבית ספר אפרטוספי וחלק מהלימוד זה היה כישורי חיים
וזה חד משמעית עזר בהרבה תחומים שהרבה חברי טועים בהם או לא יודעים להתנהל איתם
אחריי הצבא אנשים מאבדים את עצמכם
ולא יודע להתנהל נכון כלכלית
לא יודעים לקרוא חוזה או להתנהל בפועל מול ראיון עבודה או ביטוח לאומי מס הכנסה ובעוד
למזלי למדתי בבית ספר אפרטוספי וחלק מהלימוד זה היה כישורי חיים
וזה חד משמעית עזר בהרבה תחומים שהרבה חברי טועים בהם או לא יודעים להתנהל איתם
אנונימית
עזבי מקצועות כאלה אני רוצה שילמדו סחר בשוק ההון
ושאלה למה יותר אנגלית ממתמטיקה, הייתי אומר בממוצע מתמטיקה זה המקצוע שהכי הרבה אנשים מתקשים בו
ואנגלית לי אישית עד כיתה ט' הייתי מקבל ממוצע חד-ספרתי ועכשיו אני בממוצע 100
אז זה או שאתה יודע או שלא, ועדיף ללמוד את זה מסדרות וסרטים (וואלה למה לא לשים סדרות וסרטים באנגלית בשיעור אנגלית)
ושאלה למה יותר אנגלית ממתמטיקה, הייתי אומר בממוצע מתמטיקה זה המקצוע שהכי הרבה אנשים מתקשים בו
ואנגלית לי אישית עד כיתה ט' הייתי מקבל ממוצע חד-ספרתי ועכשיו אני בממוצע 100
אז זה או שאתה יודע או שלא, ועדיף ללמוד את זה מסדרות וסרטים (וואלה למה לא לשים סדרות וסרטים באנגלית בשיעור אנגלית)
שואל השאלה:
^ כן אנשים יותר מתקשים במתמטיקה אבל אנגלית בסופו של דבר אנשים ישתמשו יוצר בחיים שלהם
ואולי אנגלית זה קל לך (אני בכיתה ט ובדוברים אז זה גם קל לי) אבל אני מדברת בשם רוב השכבה שלי והשכבות שהיו לי
יש ילדים שמאוד קשה להם באנגלית ואנגלית זה מאוד מאוד חשוב
^ כן אנשים יותר מתקשים במתמטיקה אבל אנגלית בסופו של דבר אנשים ישתמשו יוצר בחיים שלהם
ואולי אנגלית זה קל לך (אני בכיתה ט ובדוברים אז זה גם קל לי) אבל אני מדברת בשם רוב השכבה שלי והשכבות שהיו לי
יש ילדים שמאוד קשה להם באנגלית ואנגלית זה מאוד מאוד חשוב
אנונימית