8 תשובות
יש תופעות לוואי
זה נשמע קצת חריג
בצור התחלה תפסיק לקחת ותלך לייעוץ רופא
אם זה במצב נורא אז כדאי ללכת לרופא אבל נגיד אצלי זה גרם בהתחלה לפנים להיות מודלקות ולפעמים גם שורפות אבל זה היה חלק מהתופעות לוואי וגם זה חלק מהטיפול
אני לקחתי כאילו כדור לא ידעתי שאפשר לשתות את זה
שואל השאלה:
אפשר להיות אלרגיים לזה?
זה היה גם אצל אחד ממי שלקח ריקוטאן??
שואל השאלה:
גם הפנים שלי שורפות וכואבות ברמות קשה לי לישון על כרית וזה אפילו משפיע לי על כאבי אוזניים מה את חושבת?
אני חושבת שאת ממש חייבת ללכת לרופא, זה נשמע נורא ומאוד כואב וחבל שתסבלי ככה
יש מצב שזה בתופעות לוואי
תתייעצי עם מוקד או משהו זה יכול להחמיר.
זה מסוכן בכדי שתישאלי את השאלה הזאת כאן.. אני אישית לקחתי ריקוטאן וזה חומר מסוכן,תלכי לרופא שיראה את זה...