10 תשובות
נראה לי רק שנה הבאה או שאת ממש צריכה להפציר בהם ולהגיד להם שאת רוצב
כנפיים של קרמבו
אנונימית
שואל השאלה:
בכנפיים של קרמבו יש פנימיות? כן?
אנונימי
לא יודע
זה לא פנימיות, זה קומונה שישנים ונמצטים שם עם החברי קומונה שלך ופעם ב יוצאים הביתה
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא מה ששאלתי אבל...
בפנימייה זה הדבר היחיד שבאמת מעניין אותי
אם אני לא יכולה במשהו כזה אז כנראה אוותר על שנת שירות
אנונימי
אני יכילה להגיד לך, שתנסי בכנפיים של קרמבו, זו חוויה מטורפת ונהניתי מכל רגע ורגע שם!!
אנונימית
שואל השאלה:
ואני אומר לך שזה לא מעניין אותי... תודה על ההצעה
אנונימי
התנועה הקיבוצית היא בהחלט הגדולה ביותר.
אבל חוץ ממנה אני יודע שלנוער העובד יש גרעין שנת שירות בשם גרעין רואה, שהשנה הוא פועל בפעם הראשונה (אז אולי ימשיכו אותו לשנה הבאה) שהם פעילים בפנימיות.