2 תשובות
את צודקת אם כבר היא הנרקסיסטית כי היא חושבת שהיא יותר חשובה
אדם שמקטין אותך כדי שתתחשבי בבעיות שיש לו בחיים הוא לא אדם שכדאי להמשיך לדבר איתו. היא נטו משתמשת בך. לכולם יש בעיות בחיים אבל אף אחד לא צריך לבוא ולהקטין אחרים בגלליהן.
באותו הנושא: