2 תשובות
זה לא אמור להיות מביך, להפך, אם תלכי לשם זה רק יעזור לך ואין סיבה שישפטו אותך כי כולם היו ככה בהתחלה או רזים מדי או מלאים , וזה לא מעניין אף אחד כל אחד עם החיים שלו, באמת שמתי שתלכי לשם זה יהפוך להיות כיף יותר מדי שתמצאי את עצמך שם כל היום, בהצלחה !
זה ממש לא מעניין אף אחד!!
Zm