6 תשובות
אני מניחה שאם היה לך מורה ממש נחמד אז זה לא מוזר.
זה לא מוזר, כנראה הייתה לך חוויה טובה איתו.
זה ממש לא מוזר זה הגיוני לגמרי
לא
לא מוזר,אולי סתם היה לך כיף ללמוד