7 תשובות
כי הם רוצים לזכור קטעים מסויימים בספר
או שסמים סמניה איפה שהם הפסיקו לקרןא עד לפעם הבאה
בשביל לזכור דברים שהרגישו הפעם הראשונה של הקריאה
הפרפרים בבטן, הבכי, כאב הלב.. ממש כמו סוג של יומן
רוב הקוראים לא כותבים על הספרים! ממש לא. זה נחשב להרוס ספר. אלא שמים מדבקות צבעוניות שניתנות להסרה בקלות.
אנונימית
אני מסמת לפעמים קטעים שאהבתי ואני רוצה לחזור עליהם שוב
מחשבות שלהם או רוצים להדגיש משהו חשוב שאם הם יקראו את זה שוב הם יתמקדו במשפט
קריאה
אם מדובר על ספרי לימוד זה בשביל לקטלג את הנושאים אבל לא שמעתי על דבר כזה בספרי קראיאה
אני כותבת על הספר