6 תשובות
כן. זה לא בריא ולא טוב
כן זה מבשר רעות. אנשים מתרחקים מטיפוסים כאלו
כן
שואל השאלה:
אני לא אובססיבית לאנשים.
אני לא אובססיבית לאנשים.
אנונימית
שואל השאלה:
טוב אף אחד לא התרחק ממני בינתיים
טוב אף אחד לא התרחק ממני בינתיים
אנונימית
זה מעולה. כי יש לך טקט או משו
באותו הנושא: