3 תשובות
כי בנשימה תאית משתחררת אנרגיה שנוצרת במיטוכונדריה שבתא
אני בט' ולא למדתי את זה:/
כי בנשימה תאית התא מקבל וכאילו "אוכל" חמצן ואז הופך אותו לאנרגיה במיטוכונדריה