4 תשובות
מכון נועם קיבלתי 80 ממש אחלה ערכה
אני דפר 90 ועשיתי קצת מבחנים באתר מתגייסים... הכל זה סתם זבל
אתר מתגייסים
אני התאמנתי במכון נועם וקיבלתי 80