6 תשובות
ח*א מקום
אין לי דעה לגביה
גרה שם
מקום מדהיםם
עיר מדהימה!!! אני ממש אוהבת אותה.. אם לא הייתה קרה כזאת אולי הייתי קונה שם בית! אבל אני שונאת חורף וקור ורק בגלל זה אני לא חייה שם.
מזכירה לי גבינה :')
מזה תלוש?^
הייחודיות פה זה השקט והרוגע
הטבע והשלווה
לא צריך להשוות לדברים אחרים
שאלו איך העיר, לא איך היא בהשוואה לשאר העולם
לא שאלו גם איזו עיר מסביב עדיפה, שאלו איך העיר צפת