התחברות
הרשמה
לפני שבועיים הייתי חולה ועכשיו אני שוב. התפטרתי ועוזבת עוד שבועיים אבל עדיין לא נעים לי לדפוק את המעסיק כי יש פרויקטים
חשובים. מצד שני, מה אכפת לי. מה כדאי לעשות? לא רוצה לעבוד חולה
16 בנובמבר 2022, 19:06
מחלות
קורונה
וירוסים
בידוד
תשובה אחת
תגידי למעסיק שאת חולה עליו
מ
מחשמלו
באותו הנושא:
הייתי חולה קורונה והחלמתי שבוע שעבר ועכשיו אני שוב חיובי זה הגיוני?
לפני שבוע הייתי חולה ועכשיו אני חולה עוד פעם מה להגיד למורה שאני חולה באותו דבר היא תאמין לי עדיפות לאנשים שחוו את זה
אם הייתי חולה לפני שבוע בקורונה והחלמתי, ועכשיו חברה שלי חולה אז אני יכולה להיפגש איתה?
הייתי חולה והוצאתי את הספטום לשבוע ועכשיו העגיל לא נכנס עד הסוף מה לעשות
הייתי חולה מאוד השבוע ועכשיו החדר שלי
אם הייתי במגע עם חולה מאומת ביום ראשון לפני שבועיים
הייתי חולה קורונה לפני חודש אם אני עכשיו נפגש עם אדם חולה אני מוגן?
אם הייתי חולה בקורונה לפני שבועיים ועכשיו מישהו מהמשפחה שלי מאומת, יכול להיות שנדבקתי או בגלל שהיה לי לא מזמן אז לא?
אם הייתי חולה לפני שבועיים, היום ישנתי אצל בת דודה שלי ועכשיו גילו שאחותה מאומתת, מה אני צריכה לעשות?
הגיוני שהייתי חולה עם חום לפני שלושה שבועות ועכשיו שוב?
הייתי חולה לפני שבוע ועכשיו עוד הפעם אני חולה מה לעשות?