12 תשובות
ממ אני לא חושבת שיש לי אחת
יש להקות שאני פחות שומעת אבל זה לא כי אני לא אוהבת אותם פשוט אני אוהבת שירים מסויימים או להקות מסויימות יותר
יש להקות שאני פחות שומעת אבל זה לא כי אני לא אוהבת אותם פשוט אני אוהבת שירים מסויימים או להקות מסויימות יותר
סקז
לא מתה על אספה ובכללי את הקונספטים של רוב הלהקות החדשות יותר (מהשנתיים שלוש האחרונות כזה), לא אוהבת בעיקר גירל גרופס
לדעתי כל הלהקות טובות אבל אני הכי פחות מתחברת לטוויס אבל אני עדיין שומעת אותם כאילו זה הכי פחות מתחברת אבל אני עדיין אוהבת אותן
הכי מתחברת לn.flying
הם מדהימים!
הכי פחות מתחברת- אין לי מושג האמת
הם מדהימים!
הכי פחות מתחברת- אין לי מושג האמת
שואל השאלה:
היי בייקון111
מדוע אינך אוהבת את סקז
היי בייקון111
מדוע אינך אוהבת את סקז
שואל השאלה:
i'm jisoo i'm ok
אני גם לא כלכך מתחברת ללהקות חדשות ועל הסגנון שלהם וגם לרוב הם צעירים אז פחות מתחברת
i'm jisoo i'm ok
אני גם לא כלכך מתחברת ללהקות חדשות ועל הסגנון שלהם וגם לרוב הם צעירים אז פחות מתחברת
זהו אני מעדיפה קבוצות קצת יותר ישנות..מרגיש לי שהקונספטים של הקבוצות בשנתיים האחרונות קצת חוזרים על עצמם
דווקא יש קבוצות חדשות שיש להם קונספט שונה ומיוחד כמו xdinary heroes
שואל השאלה:
אני אןהבת אץ אקסודנירי הירוזז
אני אןהבת אץ אקסודנירי הירוזז
אני הכי פחות אוהבת את אנמיקס כאילו אני שומעת אותן אבל פשוט יש להן שירים סבבה לא מעבר לדעתי
^^
כןןן הם להקה מדהימה!
כןןן הם להקה מדהימה!
באותו הנושא: