6 תשובות
נופלים ועולים בחזרה בשום אופן לא לוותר צריך להתמודד
אני כל כך מבינה אותך, אני גם מתנהגת ככה כשאני מקבלת ציון לא טוב ובגלל זה קשה לי לעודד אותך
אבל באמת שזה רק מבחן אחד, זה לא אומר כלום עלייך או על היכולות שלך
מכאן אפשר רק להעלות
אנונימית
אל תדאגי תמיד אפשר לתקן את זה זה לא סוף העולם! הכל טוב וגם אם את צריכה עזרה באנגלית את יכולה לשאול בפרטי, יהיה בסדר לב:)
תמיד אפשר להשתפר!
הכל בסדר
אנונימית
אז את כנראה ממש גרועה סורי אבל תפרשי
בתואר בכל מקרה תעשי 4 קורסים גם אם עשית 7 יחל המצב הוא אותו מצב חבל להתבאס