7 תשובות
יש לך גוף מושלם למה שמנה?
אחותי אני שוקלת ככה ואני עשר סמ פחות ממך
אנונימית
אני בגובה שלך ושוקלת רק קצת יותר, כשהייתי 48 הכריחו אותי לעלות. זה מעט מדי.
את במשקל מצויין אל תרגישי שמנה באמת שאת לא❤
זה תת משקל
אנונימית
אל תרגישי שמנה באמת
תהיי מאושרת עם עצמך
באותו הנושא: