9 תשובות
כן
כן
ועם המנהלת רק כי קיללתי שם
ועם המנהלת רק כי קיללתי שם
יש אבל בלי המורה
יש לנו צ'אטים במייל...
ברור יש לנו גם עם המורה וגם בלי
כן למה לא
כן
עם המורה ובלי וגם עם המורות המקצועיות של ההקבצות וגם של השכבה קיצור יותר מדי
עם המורה ובלי וגם עם המורות המקצועיות של ההקבצות וגם של השכבה קיצור יותר מדי
באותו הנושא: