8 תשובות
אם את עייפה כע
כן כמה שיותר מוקדם לישון יותר הכי טוב
אוי גם אני, שכחתי שאני עובדת מחר
אני בבייביסיטר לצערי לא יכולה לישון
אני בבייביסיטר לצערי לא יכולה לישון
^^ תלכי לישון ותשימי שעון מעורר כל איזה 5 דקות עשיתי את זה
זה דופק את השינה זה לא בריא, אבל תודה על ההצעה3>
למה דופק? זה כזה היה נימנום ועשיתי את זה לאיזה עשרים דקות כי הייתי אחרי יום ממש עמוס אז כזה לאגור כוחית
אה לא אז אני סבבה עדיין יחסית
באותו הנושא: