6 תשובות
שואל השאלה:
אנחנו לא ביחד אבל כן יש איזה משהו אם אני יכתוב לה בוקר טובב יפה שליי❤ ככה אתם חושבים שזה יהיה בסדר או מוזר מידי
אנחנו לא ביחד אבל כן יש איזה משהו אם אני יכתוב לה בוקר טובב יפה שליי❤ ככה אתם חושבים שזה יהיה בסדר או מוזר מידי
אנונימי
חיים שלי
נסיכה
יפה
כל מיני כאלה תכלס
יפה
כל מיני כאלה תכלס
אנונימית
בוקר טוב קטנה
זה ישמע קצת כאילו אתה מדבר לחברה שלך או משהו אבל תכלס אתה יכול לשלוח ככה
אנונימית
בוקר טוב יפיפה נרדמת
באותו הנושא: