8 תשובות
וואו צריך לתרגל המון
שואל השאלה:
איך אני מתרגל?
איך אני מתרגל?
להתאמן הרבה
להתאמן שוב ושוב ושוב
יש טכניקות להעתקות (למשל טכניקת הgrid)
תראה סרטוני הדרכה, אבל ציור זה עניין של ניסיון ולהתאמן
יש טכניקות להעתקות (למשל טכניקת הgrid)
תראה סרטוני הדרכה, אבל ציור זה עניין של ניסיון ולהתאמן
להתחיל לצייר דברים
גם לא יוצא טוב אל תתייאש
לאט לאט משתפרים
גם לא יוצא טוב אל תתייאש
לאט לאט משתפרים
דיוק ואימון
לנסות לצייר ולשפר כל פעם
להשוות את הציור שלך לציור שאתה מעתיק ולראות מה צריך לשפר וככה תבין את הטכניקה, גם דרך סירטונים אתה יכול ללמוד מלא
להשוות את הציור שלך לציור שאתה מעתיק ולראות מה צריך לשפר וככה תבין את הטכניקה, גם דרך סירטונים אתה יכול ללמוד מלא
שואל השאלה:
תודה לכולכם עזרתם מאוד
תודה לכולכם עזרתם מאוד
באותו הנושא: