6 תשובות
זה כזה מגניב נו..
(זה לא)
גם הכל נראה כמו מאניה גינס, שום דבר מעניין וחדש.
שואל השאלה:
בדיוק הם חושבים שהם המציאו משהו או עשו טובה שהם הביאו את זה לארץ
בפועל זה דברים שאפשר למצוא בשיין אימלה מביך
אנונימית
היום ראיתי מישהו כזה בפוריוו הם ממש מגזימים עם המחירים אני מבינה שזה "איכותי" אבל למכור ב500 זה מוגזם ואם אנחנו ריאליסטים אף אחד לא באמת יקנה את זה
והם עושים כסף;
הם חושבים על דרכים לעשות כסף
בניגוד לאחרים שפשוט דורכים על דברים של אחרים