14 תשובות
אכן כן
כן, אין בזה בעיה
שואל השאלה:
אבל חלק מהבנות בגיל הזה כבר יוצאות עם בנים
אבל חלק מהבנות בגיל הזה כבר יוצאות עם בנים
תאמיני לי עדיף לך בלי בנים בגיל הזה
כן
ברור אני בת 16 כל חיי בביה"ס חילוני,ולא זוכרת את עצמי עם קשר ידידותי עם בנים.
לא זה אסור את חייבת לצאת גם עם בנים!
נו ברצינות- כן.
נו ברצינות- כן.
אנונימית
ברור
ברור שזה בסדר למה שזה לא יהיה
שואל השאלה:
תקשיבו שאלתי את זה כי חלק מהבנות בכיתה שלי כבר כן יוצאות עם בנים ויש להן ידידים ואני כאילו כן מדברת איתם בבית ספר וזה אבל לא יוצאת איתם אחר הצהריים
תקשיבו שאלתי את זה כי חלק מהבנות בכיתה שלי כבר כן יוצאות עם בנים ויש להן ידידים ואני כאילו כן מדברת איתם בבית ספר וזה אבל לא יוצאת איתם אחר הצהריים
זה בסדר גמור, אל תרגישי שאת לא בסדר.
באיזה כיתה את?ֶח/ט
שואל השאלה:
אני בכיתה ט' וכן יצאתי עם בנים בתחילת השנה אבל הם היו בח' ועכשיו נתקנו קשר ואני לא יוצאת עם בנים בכלל. אני רק בחוג mma ושם יש בעיקר בנים אז אני כן נפגשת איתם שם וגם אני בצופים אז אני מדברת עם בנים שם אבל אני לא קובעת איתם תכלס פגישה
אני בכיתה ט' וכן יצאתי עם בנים בתחילת השנה אבל הם היו בח' ועכשיו נתקנו קשר ואני לא יוצאת עם בנים בכלל. אני רק בחוג mma ושם יש בעיקר בנים אז אני כן נפגשת איתם שם וגם אני בצופים אז אני מדברת עם בנים שם אבל אני לא קובעת איתם תכלס פגישה
זה בסדר גמור
באותו הנושא: