7 תשובות
מה פשר המינוסים?
^פשר המינוסים הוא שהשאלה פונה לאנשים שבפיזיקה וענית תשובה מטומטמת ולא מסייעת
אוי נכנסתי כי אצלנו לומדים פיזיקה כל הכיתה (גם לי לא ברור למה) אבל נראה לי שדווקא יקבלו זה תלוי אם יש שם הרבה ילדים או לא נראה לי
ציון של 90+ בפיזיקה
ובמתמטיקה הקבצה א בלבד עם ציון מעל 85+

לא היה קשה לעמוד בהם כי הציונים שלי היו מעל למבוקש. אני לא יודעת לגבי הקבלה כי הגעתי לבית ספר חדש אז לא הכרתי שם אף אחד וגם לא מהמגמה.
לא חושבת שמישהו לא התקבל
אותנו סתם שאלו למה אנחנו רוצים ומה יעזור לנו אם יהיה לנו קשה צריך ארבע או חמש מתמטיקה ותעודה סבירה
היו אמורים להיות תנאי קבלה של ציון 80+ בפיזיקה במחצית ב'
קיבלתי מעל 90 אבל בסוף זה לא משנה כל מי שרצה התקבל לפיזיקה