5 תשובות
אנחנו בטוח לא לבד
ברור
בגלקסיה***
ואני כן מאמינה שיכול להיות שאולי יש חייזרים כי זה לא הגיוני שרק אנחנו היצורים החיים בכל היקום הענק הזה וחייזרים זה יכול להיות גם חיידקים או צמחים
ואני כן מאמינה שיכול להיות שאולי יש חייזרים כי זה לא הגיוני שרק אנחנו היצורים החיים בכל היקום הענק הזה וחייזרים זה יכול להיות גם חיידקים או צמחים
שואל השאלה:
זה מה שכתבתי
זה מה שכתבתי
חייזריים קימיים והם הרבה יותר קורבים אילנו ממה שאתה חושב
אני יודע שזה השמע קצת הזות אבל במשל שנה אחד מהם דבר איתי
אני לא אומר שהוא בחור טוב או שהוא אוהב איתי
אבל אני יודע שהוא לא מפה הוא חזק מידי
זה היה מפחיד לפעמים
אני יודע שזה השמע קצת הזות אבל במשל שנה אחד מהם דבר איתי
אני לא אומר שהוא בחור טוב או שהוא אוהב איתי
אבל אני יודע שהוא לא מפה הוא חזק מידי
זה היה מפחיד לפעמים
אנונימי
באותו הנושא: