8 תשובות
לא ממש לא זה כמו לק פשוט
הן יראו דקות.
שואל השאלה:
אני לא רוצה שהם יראו ככה:
אני לא רוצה שהם יראו ככה:
קישורים מצורפים:
אנונימית
הן לא יראו ככה
זה חיזוק מבנה הציפורן ותיקון הצורה שלה ל"צורה אידיאלית".
זה נתון להחלטה בעיקר של המניקוריסטית שלך, היום הרוב המוחלט לא נותנות בחירה אבל את יכולה לשאול במידת הצורך ולהתעניין מול המניקוריסטית.
כמה עולה, שוב, בדרך כלל 10-20 שקלים יותר או שזה נכלל במחיר מלכתחילה.
זה לא הורס יותר מלק ג'ל רגיל, ואם הציפורניים שלך חלשות זה יחזק אותן בסופו של דבר וימנע מהן להשבר או לפחות יקטין את הסיכוי.
זה לא בניה, זה שימוש בבייס ג'ל פשוט יותר מיוחד שהוא גמיש בין היתר ולכן מאפשר לשמור על הציפורניים, אם המניקוריסטית יותר לעשות נכון זה נראה מאוד טבעי ויפה וצריך כל פעם מחדש לעשות כמו שכל פעם מחדש שמים בייס של ג'ל.
כמו שאמרתי, יש היום המון מניקוריסטיות שאין אצלם את האופציה בלי מבנה אנטומי.
מחרי הלק ג'ל היום הוא 80-160 בממוצע (תלוי באיזור מגורים, ביקוש וכדומה)
זה נתון להחלטה בעיקר של המניקוריסטית שלך, היום הרוב המוחלט לא נותנות בחירה אבל את יכולה לשאול במידת הצורך ולהתעניין מול המניקוריסטית.
כמה עולה, שוב, בדרך כלל 10-20 שקלים יותר או שזה נכלל במחיר מלכתחילה.
זה לא הורס יותר מלק ג'ל רגיל, ואם הציפורניים שלך חלשות זה יחזק אותן בסופו של דבר וימנע מהן להשבר או לפחות יקטין את הסיכוי.
זה לא בניה, זה שימוש בבייס ג'ל פשוט יותר מיוחד שהוא גמיש בין היתר ולכן מאפשר לשמור על הציפורניים, אם המניקוריסטית יותר לעשות נכון זה נראה מאוד טבעי ויפה וצריך כל פעם מחדש לעשות כמו שכל פעם מחדש שמים בייס של ג'ל.
כמו שאמרתי, יש היום המון מניקוריסטיות שאין אצלם את האופציה בלי מבנה אנטומי.
מחרי הלק ג'ל היום הוא 80-160 בממוצע (תלוי באיזור מגורים, ביקוש וכדומה)
מבנה אנטומי הוא הצורה ה"טבעית של הציפורן" בעיקרון
אבל לא כל הציפורניים מושלמות, מבנה אנטומי בעצם מומלץ לדעתי לכולן
הוא גורם ללק גל להיראות יפה ולציפורן לא להיות כלפי מטה כזה.
לוקחים גל בנייה ומניחים על הציפורן, יוצרים מראה יפה יותר ולא "נשר"
זה מומלץ מאוד לציפורניים חלשות, זה מחזק אותן ומפחית סיכויים לשבר בציפורן
המחיר הוא לפי מה שזאתי שעובדת בזה תחליט
לרוב בין 80-140
אבל לא כל הציפורניים מושלמות, מבנה אנטומי בעצם מומלץ לדעתי לכולן
הוא גורם ללק גל להיראות יפה ולציפורן לא להיות כלפי מטה כזה.
לוקחים גל בנייה ומניחים על הציפורן, יוצרים מראה יפה יותר ולא "נשר"
זה מומלץ מאוד לציפורניים חלשות, זה מחזק אותן ומפחית סיכויים לשבר בציפורן
המחיר הוא לפי מה שזאתי שעובדת בזה תחליט
לרוב בין 80-140
שואל השאלה:
משהו שממש חשוב לי שהציפרוניים יהיו דקות כשמסתכלים עליהן מהצד, עברתי הרבה מניקוריסטיות שעשו לי ציפורניים כמו גוש כשהציפורניים שלי מהממות בלי כלום. האם מבנה אנטומי מנפח אותם ככה?
משהו שממש חשוב לי שהציפרוניים יהיו דקות כשמסתכלים עליהן מהצד, עברתי הרבה מניקוריסטיות שעשו לי ציפורניים כמו גוש כשהציפורניים שלי מהממות בלי כלום. האם מבנה אנטומי מנפח אותם ככה?
אנונימית
זה 20 שקל יותר זה מחזק את הציפורניים הציפורניים שלך נשברות ? לא חזקות אז את צריכה זה חד משמעית יותר טוב לשים מבנה אנטומי כי קודם כל זה מגדיל אותם וכל פעם שאת עושה לק ג'ל אז את עושה
באותו הנושא: