10 תשובות
שואל השאלה:
נראלי שעדיין לא שלחו
אנונימי
אוי :(
בטוח שלחו אבל ליחידת ההסרטה?
שואל השאלה:
תגידי תודה לפחות
קיבלת לדובר צהל.. אני לא קיבלתי לשניהם וביקשתי
אנונימי
קיבלתי לדובר צהל
מהה ושלחו ליחידת ההסרטה זימונים? לא קיבלתי וזה מה שאני רוצהה הלכתי לבכות
כן אני קיבלתי
שלחו לי בsms הודעה מדובר צהל על התחלת שלב המיונים
יחידת ההסרטה
שואל השאלה:
קיבלת את בהודעות בטלפון ממיטב?
אנונימי