4 תשובות
באזור ה 1500
הלבנת שיניים זה פשוט שמגרדים לך חלק מהשיניים, זה תהליך יקר ומסוכן
עדיף לצחצח שיניים כמו שצריך ואולי ללכת לניקוי שיניים אצל שיננית
שואל השאלה:
זה לא באמת עובד.. לא משנה כמה אצחצח חזק..
עשיתי בטורקיה ועלה לי בסביבות החמש אלף ויצא מושלם בטירוף תולי ברופא