7 תשובות
היית עייפה
השארתי תירוץ על הגז
לא הצלחת להירדם בלילה והיה לך קשה לקום מהמיטה בבוקר
הכי טוב להגיד את האמת
שואל השאלה:
^בתור בנאדם עם ניסיון, זה בולשיט.
^בתור בנאדם עם ניסיון, זה בולשיט.
אנונימית
אני תמיד אומר "סיבה אישית" אף אחד לא שאל אותי מה הסיבה אף פעם
שואל השאלה:
^^לא אכפת לי איך יראו אותי, אכפת לי איך יתנהגו אליי. ואני יודעת מה אני אומרה לעשות בשביל זה, ולכן אני מחפשת עצות - לא הטפת מוסר.
^^לא אכפת לי איך יראו אותי, אכפת לי איך יתנהגו אליי. ואני יודעת מה אני אומרה לעשות בשביל זה, ולכן אני מחפשת עצות - לא הטפת מוסר.
אנונימית
באותו הנושא: