4 תשובות
לא, תהיה בריא
גם לי זה ככה זה בסדר וזה טוב וזה אומר שהעיניים כנראה עם קרנית חזקה אבל זה להירדם כדי שהיא תמשי להתחזק
!.!
תתחיל להפסיק עם הדברים האלה קצת
לי היה ראיה שיכלתי לראות דברים שכתובים בקטן ממרחקים דיי ארוכים יחסית
ועכשיו הגעתי למצב שאני לפעמיים רואה מטושטש מה שהמורה שלי כותבת על הלוח
אנונימי
למה מוזר? היום זה כבר לא מה שהיה פעם, שהיה את המסכים הענקים שהורסים את הראייה.. היום עם המסכים החדישים שיש שהמציאו במיוחד בגלל הבעיה הזאת נגרם נזק מינימלי לעינים, אם בכלל..