4 תשובות
גם אני ככה
יש לי 100+ חיסורים וכל המבחנים שלי 0
הכי גבוה שלי היה 30
יש לי 100+ חיסורים וכל המבחנים שלי 0
הכי גבוה שלי היה 30
בעזרת השם הכל יהיה בסדר❤
תקחי מורה פרטית במתמטיקה,
בישביל הבגריות.
תקחי מורה פרטית במתמטיקה,
בישביל הבגריות.
שואל השאלה:
לוקחת לא עוזר
לוקחת לא עוזר
זה תקופות , תקחי שיעורים פרטיים ותנסי ללמוד בדרך שאת אוהבת .תהיי רגועה והכול יהיה בסדר, בהצלחה אהובה!
באותו הנושא: