25 תשובות
אופציה ראשונה
לראות 10 דקות מהעתיד
10 מהעתיד
שואל השאלה:
אשמח גם להסבר למה לדעתכם זה יותר טוב
אשמח גם להסבר למה לדעתכם זה יותר טוב
לעצור את הזמן, אין לי למה לראות 10 שניות מהעתיד אם אין לי השפעה עליו. זה שאני יכול לדעת מה יקרה זה לא אומר שאני יכול לשנות את זה בגלל שאם אמרתי או עשיתי משהו אני לא יכול לחזור אחורה בזמן.
לעצור את הזמן כי אני אוהב יותר את דיו
לעצור את הזמן
שואל השאלה:
צלקת
אבל מה יעזור לך לחזור אחורה בזמן בלי לדעת שיש לך בכלל צורך בזה באותו רגע.
לדוגמא אתה לא תדע שמישהו עוקב אחריך, מנסה לדקור אותך או לא יודעת מה.. אבל אם היה לך ראייה לעתיד היית יודע את זה, ולפחות היו לך עשר שניות להתגונן, גם אם לא איזה כוח מיוחד, עדיין היית יכול לדעת. בניגוד לזה בעצירת הזמן לא היית יודע את זה ומת סביר להניח אם אתה לא מספיק מהיר.
צלקת
אבל מה יעזור לך לחזור אחורה בזמן בלי לדעת שיש לך בכלל צורך בזה באותו רגע.
לדוגמא אתה לא תדע שמישהו עוקב אחריך, מנסה לדקור אותך או לא יודעת מה.. אבל אם היה לך ראייה לעתיד היית יודע את זה, ולפחות היו לך עשר שניות להתגונן, גם אם לא איזה כוח מיוחד, עדיין היית יכול לדעת. בניגוד לזה בעצירת הזמן לא היית יודע את זה ומת סביר להניח אם אתה לא מספיק מהיר.
אם אני אעשה משהו שונה ממה שראיתי זה לא אומר שמה שאני אשנה יגרום בהכרח לתוצאה אחרת או לשינוי יותר טוב.
הכוח לראות 10 שניות מהעתיד בכל פעם
שואל השאלה:
נכון. אבל לפחות תוכל לדעת שזה מגיע, בניגוד ל'עצירת זמן'.
היה לך את הסיכוי לשנות משהו.
נכון. אבל לפחות תוכל לדעת שזה מגיע, בניגוד ל'עצירת זמן'.
היה לך את הסיכוי לשנות משהו.
הייתי בוחר לראות עשר שניות קדימה בשבילי
אני על הסקפטרום האוטיסטי ולפעמים אומר דברים לא במקום בלי כוונה, לראות אותם לפני ולהימנע מהם יכול להיות בדיוק מה שאני צריך :(
אני על הסקפטרום האוטיסטי ולפעמים אומר דברים לא במקום בלי כוונה, לראות אותם לפני ולהימנע מהם יכול להיות בדיוק מה שאני צריך :(
שואל השאלה:
אגב צלקת , על זה בדיוק הויכוח שלי איתו..
אגב צלקת , על זה בדיוק הויכוח שלי איתו..
עכשיו ברצינות אם אני עוצר את הזמן ל10 שניות אני יכול לעשות מה שבא בלי שאף אחד ידע, בחיים הכלליים ולא רק ללחימה שאני מרגיש שזה הדבר היחיד שלראות 10 שניות לעתיד טוב בשבילו
זה תלוי גם כמה פעמים אני יכול להשתמש בזה ברציפות, אם זה לפי בקשתי ואני יכול לעשות את זה כל רגע. אם כן אז זה יהיה קצת שובר את כל הנקודה כי אז אני יכול לעצור את הזמן שוב ושוב כל 10 שניות ואז בכך אני יעצור את הזמן לנצח
שואל השאלה:
^^
מסכימה
^^
מסכימה
לעצור את הזמן ל10 שניות
לראות עשר שניות מהעתיד לעצור את הזמן לעשר שניות לא מספיקים כלום
אבל בכללי אם זה יותר מעשר שניות לעצור את הזמן
אבל בכללי אם זה יותר מעשר שניות לעצור את הזמן
^ אתה יכול להעתיק במבחן עם 10 שניות ;)
שואל השאלה:
יש גבול אני מניחה.. כי זה כוח עצום. וגם אין סיבה ממשית לעצור את הזמן לנצח..
אבל בוא נגיד שבשעה אתה יכול לעשות איזה 20/30 כאלה..
יש גבול אני מניחה.. כי זה כוח עצום. וגם אין סיבה ממשית לעצור את הזמן לנצח..
אבל בוא נגיד שבשעה אתה יכול לעשות איזה 20/30 כאלה..
לעצור את הזמן
ולמה את מתכוונת כשאת כותבת לראות 10 שניות אל העתיד? אני יכול לשנות את העתיד הזה או שהוא חקוק בסלע? אם אני לא יכול לשנות אותו אז מן הסתם שלעצור את הזמן כי לזה באמת תהיה השפעה. למרות שאני ככל הנראה אקח את עצירת הזמן בכל מקרה כי זה פשוט נשמע לי יעיל יותר בכלליות
ולמה את מתכוונת כשאת כותבת לראות 10 שניות אל העתיד? אני יכול לשנות את העתיד הזה או שהוא חקוק בסלע? אם אני לא יכול לשנות אותו אז מן הסתם שלעצור את הזמן כי לזה באמת תהיה השפעה. למרות שאני ככל הנראה אקח את עצירת הזמן בכל מקרה כי זה פשוט נשמע לי יעיל יותר בכלליות
שואל השאלה:
אפשרי לשנות אותו. זה ה- 10 שניות הכי קרובות שעומד לקרות משהו רע, תנסו לדמיין את זה כמו חוש העכביש.
ובאמת אפשר לשנות את העתיד עקב לזה.
אפשרי לשנות אותו. זה ה- 10 שניות הכי קרובות שעומד לקרות משהו רע, תנסו לדמיין את זה כמו חוש העכביש.
ובאמת אפשר לשנות את העתיד עקב לזה.
זה אומר שזה מופעל אוטומטית אם עומד לקרות לי משהו רע? אם כן אז אני אקח את זה כי אני לא סומך על האינסטינקטים שלי
שואל השאלה:
כן. זה כמו להציל אותך ממשהו. זה נועד להציל בכללי.
זה כמו לקחת ביטוח שיזהיר אותך או לקחת כוח מטורף שלא בהכרח מזהיר אותך, אבל הוא טוב בכל היבט- לחימה, גניבה, וכו'..
כן. זה כמו להציל אותך ממשהו. זה נועד להציל בכללי.
זה כמו לקחת ביטוח שיזהיר אותך או לקחת כוח מטורף שלא בהכרח מזהיר אותך, אבל הוא טוב בכל היבט- לחימה, גניבה, וכו'..
לעצור את הזמן, בכללי הכוח לעצור את הזמן יותר טוב מאשר לראות את העתיד
באותו הנושא: