6 תשובות
בטח. אבל כן חשוב שיהיה לך ציון מסויים כמטרה. כאילו פשוט להגיד "אני אוציא כמה שיותר גבוה" בדרך כלל לא מביא לתוצאות טובות
רק אגיד שאם כן החלטת ללמוד עם מכון כלשהו שתסתכלי טוב על הביקורות, שיהיה שיעורים פרטיים, ושזה כולל תמיכה או עזרה כלשהי (מישהו אישי לדבר איתו ולא מוקד שירות לקוחות או משהו כזה)
כמו שאמרו לפניי, עדיף שיהיה ציון מטרה בראש, אבל אם אין אז לא צריך להתעכב עד שיהיה.
למרות שעדיף לדעת כבר מראש, זה משנה אם מכוונים ל500, 600 או 750.
ברור.
כן, אבל להתחיל לחשוב על זה באותו הזמן.
באותו הנושא: