3 תשובות
לא כל הגברים כך... הוא בן של ז**(

ואין שום דבר שתוכלי לעשות כדי לשנות מה שכבר קרה.

אני מצטערת שעברת את זה. עכשיו את מחושלת יותר.
אני ממש מצטערת שככה את מרגישה ושככה הרגשת .
חשוב לי לומר שזה שהייתה לך חוויה ממש לא טובה עם בן אחד לא אומר שכולם ככה.הוא התנהג בצורה לא מכבדת ובצורה מגעילה בכללי .
לא כל הגברים כאלו .
אל תרגישי רע בגלל זה . אל תרגישי כאילו את כלום כי את לא . את מהממת ולא מגיע לך להרגיש ככה רק בגלל מישהו כמוהו
וואו אוקיי דבר ראשון אני כלכך מצטערת בשבילך, אבל אני מקווה שאת יודעת שאת חזקה ואני מקווה שמצב ישתפר ואת תרגישי טוב יותר בקרוב
דבר שני אני יודעת שאת אולי לא מאמינה בזה עכשיו אבל אני מאמינה שמתישהו את באמת תמצאי מישהו שברמה שלך ויגרום לך להרגיש טוב במקום רע