5 תשובות
אמ כן
בכל מקרה כדאי ללמוד ולחזור על החומר
למרות שזו רק שאלה אחת
זה מלא
זאת אומרת שאת החלק ההוא שעליו השאלה בנויה
אתה לא מבין בכלל
זה לא הכי טוב
ממליצה לעבור על החומר
בכללי, כדאי לעבור על החומר כל הזמן
זה מלא
זאת אומרת שאת החלק ההוא שעליו השאלה בנויה
אתה לא מבין בכלל
זה לא הכי טוב
ממליצה לעבור על החומר
בכללי, כדאי לעבור על החומר כל הזמן
אם הממוצע הכיתתי על 60
כי הרבה טעו
תבקשו מועד ב'
או מבחן חוזר כלשהו
כי הרבה טעו
תבקשו מועד ב'
או מבחן חוזר כלשהו
שואל השאלה:
^זה לא שאני לא מבין את השאלה בכלל עכשיו, כי הבנתי קצת לפני ההפסקה והבנתי שלא יהיה לי זמן לכתוב, וגם- עברנו עליה בכיתה כי רוב הכיתה איבדה נקודות על השאלה הזאת
^זה לא שאני לא מבין את השאלה בכלל עכשיו, כי הבנתי קצת לפני ההפסקה והבנתי שלא יהיה לי זמן לכתוב, וגם- עברנו עליה בכיתה כי רוב הכיתה איבדה נקודות על השאלה הזאת
אנונימי
באותו הנושא: