5 תשובות
אם הם חירשים מלידה אז בתמונות או בשפת הסימנים
חושבים בשפה אותה הם למדו. אומנם תפיסת הקול שלהם כנראה תהיה שונה, והם לא ידעו איך הדברים נשמעים באמת אבל אם הם למדו שפה כמו שפת הסימנים שמיתרגמת לאותיות והברות אותם הם יכולים להבין, כנראה שזאת השפה שהם חושבים בה
מעניין מאוד
נראה לי שהם לא חושבים במילים
בשפת האם שלהם
זה שאלה פילוסופית מתרוצה
אנונימי