6 תשובות
אני תמיד שם של careline הכתום/הכחול מושלם וגברי
שואל השאלה:
תודה רבה גבר
תודה רבה גבר
שואל השאלה:
לא עדיף אקס?
לא עדיף אקס?
אקס
לא!!! הייתי שם את זה בגיל 11. זה ריח מסריח
דאודאורנט אקס הכי טוב שיש בשוק!
באותו הנושא: