7 תשובות
לא הייתי מתגאה בזה כל כך..
דיי שאלת את זה כבר יותר מדי
ומגיע לך
את שואלת את זה כל כך הרבה פעמים שאני כבר לא בטוחה שזה ספאם
ועצוב. עצוב מאוד.
וואו
אני בוכהה
אנונימית
פיפי!!
אנונימית
אני מתה למה איתו אבל את יודעת כמה נשואים חתיכים יש?למה איתו