7 תשובות
רעה
שואל השאלה:
היה לי שגיאת כתיב
אנונימי
אז שהייתה כותבת הערה שכתבת שגיאת כתיב ומתקנת אותך, למה לעשות חצי נקודה
מותר לה אבל זה מעצבן
תלוי על מה היא הורידה לך חצי נקודה. בעיקרון רעה כי למה לא לעגל לעשות 54 פשוט
איזה מעצבנת
אנונימית
איזה מכשפה אני מתה
פעם נתנו לי99.9
וכאילו יש לכם בעיות אני לא מבינה?