6 תשובות
כי הם מבוגרים כבר
שואל השאלה:
הם פורשים מהעדורגל?
אנונימית
כי הם זקנים
תחשבי שהמונדיאל הבא עוד 4 שנים, רונאלדו נגיד כבר יהיה מעל גיל 40, זה בערך הגיל שבו מפסיקים
כי הם כבר מבוגרים מדי בשביל זה, הרוב פורשים בגיל הזה
אולי זה לא האחרון של ניימאר
H~S