8 תשובות
זה בסדר
בטח אני בט הולכת ועוד כמה בנות
ברור. כל אחד והדברים שהוא אוהב.
כן ילדות מהכיתה שלי הלכו שנה שעברה (הן היו בכיתה ט')
ברור, אני בן 20 ומת על פסטיגלים (ויש עוד הרבה כמוני)
כן חד משמעית
ברור שזה בסדר מה -
יש אנשים בני 20+ שאוהבים, אני לא רואה בזה בעיה. תתעלמי ממה שאומרים :)
יש אנשים בני 20+ שאוהבים, אני לא רואה בזה בעיה. תתעלמי ממה שאומרים :)
באותו הנושא: