7 תשובות
להלשין עליהן על משהו שהן לא עשו
לשפוך להן מים בלוקר
סתם אבל הנקמה הכי טובה היא להתעלם. להראות שלא אכפת לך ושהן לא שוות את ההתייחסות שלך
תמשיכי הלאה זאת הנקמה הכי טובה לדעתי. אם את תציקי להן הן סתם יחשבו שאת אובססיבית כלפיהם
בבקשה אל תעשי משהו מוגזם, תמשיכי הלאה בחיים
באמת שלא צריך את כל העניין של הנקמות
תלוי מה הם עשו לך ? הכי טוב זה להתקדם בחיים ולא להתעסק בשטויות
אנונימי
שואל השאלה:
למי להלשין בדיוק זה יוציא אותי המושפלת
מה עשו לך כבר שאת ככה כועסת ?
אנונימי
לטובתך האישית בלבד
פשוט תתקדמי ותתרכזי בחייך ואל תחשבי עליהן בכלל.
הגלגל תמיד מסתובב ומי שעושה טוב- מקבל טוב ולהיפך.
אנונימית