8 תשובות
אין הבדל אותו חרא
^אין הבדל בעיצוב החיצוני
ותני כיף גם אני עם 7
איזה צבע?
ותני כיף גם אני עם 7
איזה צבע?
אממ
העיצוב החיצוני
מהירות המסך
סוללה
בכללי איכות
אבל אין כזה הבדל.. כמובן שאם יש אופציה לקנות 8 אז 8..
אני עם 7 ומאוד מרוצה
העיצוב החיצוני
מהירות המסך
סוללה
בכללי איכות
אבל אין כזה הבדל.. כמובן שאם יש אופציה לקנות 8 אז 8..
אני עם 7 ומאוד מרוצה
^^^^
הנה רואים הבדל אומנם קטן אבל יש הבדל
הנה רואים הבדל אומנם קטן אבל יש הבדל
קישורים מצורפים:
המסך גדול ב20 אחוז, זה לא שינוי בעיצוב אבל
הגודל של המסך
חיישנים טיפה יותר טובים
טעינה מהירה יותר
זכוכית עמידה יותר
מחיר כמובן
זיהוי תאונות דרכים
זהו בערך
חיישנים טיפה יותר טובים
טעינה מהירה יותר
זכוכית עמידה יותר
מחיר כמובן
זיהוי תאונות דרכים
זהו בערך
^^
שחור
שחור
^^^
יש הבדל בין 6 ל-8 בצורת מסך
יש הבדל בין 6 ל-8 בצורת מסך
באותו הנושא: