8 תשובות
אין הבדל אותו חרא
^אין הבדל בעיצוב החיצוני
ותני כיף גם אני עם 7
איזה צבע?
אממ
העיצוב החיצוני
מהירות המסך
סוללה
בכללי איכות
אבל אין כזה הבדל.. כמובן שאם יש אופציה לקנות 8 אז 8..
אני עם 7 ומאוד מרוצה
^^^^
הנה רואים הבדל אומנם קטן אבל יש הבדל
המסך גדול ב20 אחוז, זה לא שינוי בעיצוב אבל
הגודל של המסך
חיישנים טיפה יותר טובים
טעינה מהירה יותר
זכוכית עמידה יותר
מחיר כמובן
זיהוי תאונות דרכים
זהו בערך
^^^
יש הבדל בין 6 ל-8 בצורת מסך