6 תשובות
שואל השאלה:
אני אוהבת סטוריליין
אנונימית
לדעתי הקליפים של טיאקסטי הכי מעניינים, יש להם סטוריליין מיוחד עם הרבה מאוד תאוריות וזה מתרכז בחברות בניהם אבל זה עשוי כלכך טוב ויפה אני ממש אוהבת
לדעתי הקליפים של רד ולווט הכי יפים
לשל טיאקסטי יש סיפור יפה
eom
ל סטריי קידס ולטיאקסטי יש את הקליפים הכי מעניינים ומקוריים אין לי איך להסביר אבל זה פשוט ככה חח
אני ממש אוהבת את הקליפים של txt ו g idle
כן
ולשירים של אנסיטי יש קונספטים מעניינים (לדוגמה- קאובויז מהעתיד בsticker)