15 תשובות
כן צודקת אני תמיד הייתי מלווה גם אם זה 40 דקות
חד משמעית צריך, אבל כן היית צריכה להזכיר להם שהם צריכים
יש המון המון גברים שפשוט לא מודעים למצב של הפחד של נשים כשהן הולכות לבד ברחוב, תגידי להם ללוות אותך בפעם הבאה
יש המון המון גברים שפשוט לא מודעים למצב של הפחד של נשים כשהן הולכות לבד ברחוב, תגידי להם ללוות אותך בפעם הבאה
הם לא חייבים אבל יהיה נחמד מצידם
אתה באמת ממפה שהם יאריכו את הדרך שלהם בשעה+ רק כי את מפחדת ללכת לבד?
נראלי שזה תלוי בכמה רחוק זה ואם זה בדרך שלהם.. את צודקת שזה צריך להיות מובן מאילו אבל לא נראה לי שאף אחד ירצה לעשות היקוף של 30 דקות לכל כיוון באמצע הלילה. עצוב להגיע למצב שצריך ללוות
אנונימית
מצפה
חד משמעית כן
^^^^זה לא רק פחד ללכת לבד, זה גם הסיכוי הגבוה להיות מותקפת מינית, לצערנו ביולם הזוועתי שאנחנו חיים בו זאת בעיה ממש גדולה
בלילה מפחיד. אין מה לעשות, בארץ לא בארץ בכל מקום יש הזויים.
אנונימית
אני לא מצפה לכלום לא יודעת למה להם
לא חושב שזה קשור לבחורה או לא, אם הם כולם ביחד ואת לבד בלילה אז שיעשו איתך את הסיבוב הזה זה לא נורא בשבילם כי הם ביחד
אבל זה לא בעיה שלהם. מילא הליכה קצרה אבל שעה? זה מוגזם ואני לט רואה סיבה שמישהו ילווה אותך אם הוא לא בקטע שלך או משהו.
תלמדי הגנה עצמית איך להגן על עצמך. תקחי איתך אולר או גז פלפל.
אני כל הזמן עליי עם אולר קטן כשאני יוצאת בלילה אני לא אוהבת להיות תלויה בגברים שמסביבי למרות שרוב הזמן אני לא לבד
תלמדי הגנה עצמית איך להגן על עצמך. תקחי איתך אולר או גז פלפל.
אני כל הזמן עליי עם אולר קטן כשאני יוצאת בלילה אני לא אוהבת להיות תלויה בגברים שמסביבי למרות שרוב הזמן אני לא לבד
שואל השאלה:
התייעצתי עם כמה חברות שלי שהן לא מהעיר והן אמרו לי שזה ככ מובן מאליו ושצריך ללוות בלילה
התייעצתי עם כמה חברות שלי שהן לא מהעיר והן אמרו לי שזה ככ מובן מאליו ושצריך ללוות בלילה
אנונימית
לא כשזה מאריך להם את הדרך בשעה
לא חייב אבל עדיף שכן
באותו הנושא: