50 תשובות
נראלי שאחרי פעמיים זה כבר אומר שהמקרה אבוד
אחרי פעם אחת אני יכול להבין אותי משהו השתנה יכול להיות לתת עוד צאנס אבל אחרי פעמיים של ניסיון וחוסר הצלחה נראלי שזה הזמן לוותר
כנראה שלא כי זה יגיע למצב שהוא בפע בי פעמיים ואין לי רצון להיפגע יותר מזה
גם אחרי פעם אחת לא
שואל השאלה:
אז מה אומרות היא חזרה אליי אחרי פעמיים וגם אחרי שהיא חסמה אותי בווצאפ
אנונימי
שמע היא באמת או נואשת לחבר או באמת לא מבינה מה היא רוצה
בני כצה אתם? וכמה זמן הייתן ביחד?
שואל השאלה:
25 ו20
היא אמרה לי שאני יחיד שלא נגדה שהיא מרגישה שכול העולם נגדה
אנונימי
שואל השאלה:
ואני באמת אוהב אותה
אנונימי
שואל השאלה:
וחשבתי האמת שלא נחזור יותר אחרי שהיא חסמה אותי בווצאפ
בחיים זה לא קרה לי
אנונימי
חדמש לא
אני ממליצה לך לשחרר ממנה, היא ילדותית, לא סגורה על עצמה, לא החלטית, ולא נראלי תרצה להיות עם מישהי כזו
עם כל הכאב עדיף לשחרר ולהמשיך הלאה, לא חסר דגים בים
אם אתה באמת אוהב אותה תנסה להילחם בשביל להשיג אותה תוכיח לה שאתה שווה את זה אבל אם היא לא רוצה באמת שלא רוצה כבר תכבד את זה ותן לה להמשיך הלאה
אנונימית
תראי אליפים שואלת השאלה (רוני ואילנה)
אנונימי
שואל השאלה:
אבל היא חזרה אליי הסירה את חסימה שלחה הודעה שהיא מתגעגעת
אנונימי
היא בן אדם הפכפך, היא יכולה לרצות ואז יום לאחר מכן לא ולחסום ולהעלם ואז שוב לחזור אליך
תעשה מה שאתה רןצה אבל אני לא ממליצה לך להמשיך להיות בקשר איתה, היא לא סגורה על עצמה, לא החלטית, ילדותית.. תמצא מישהי יותר טובה
שמע אז אני אגיד לך טת האמת לפי מה שכתבת לפי דעתי היא נואשת לחבר היא נואשת לתשומת לב והיא פשוט הולכת לראשון שנותן לה טת זה שבמקרה הזה זה אתה העא חוסמת וחוזרת כל פעם ואומרת לך שאתה היחידי שמבין אותה ואוהב אותה היא לא אומרת לך שהיא רוצה אותך כי היא אוהבת אותך כי אורצת שהיא רוצה בגלל שאתה אוהב וכנראה רוצה אותה ואתה תהיה שם בשבילה לפי דעתי בשניה שהיא תראה שיש גבר אחר שמתעניין בה באותה צורה היא תלך אליו ותשכח ממך
שואל השאלה:
האמת חשבתי על הכיוון הזה
אנונימי
^^ מדוייק מאוד
לא
כנראה שעזבתי אותו מסיבה
לא חושבת,
אם עזבתי פעמיים כנראה שיש לזה סיבה, הפעם השלישית לאו דווקא תעזור.
לא... צ'אנס שני אפשר לתת אבל צ'אנס שלישי זה כבר אבוד מראש חח
שואל השאלה:
וואוו זה באמת נדיר שהיא חזרה אליי אחרי פעמיים וחסמה אותי בווצאפ
אנונימי
תלוי במקרה
שואל השאלה:
עיצבנתי אותה פעמיים
והיא אמרה לי שהיא מתגעגעת קצת ושאני יפסיק לעצבן אותה
אמרתי שאני אחשוב יותר לפני שאני אומר לה משהו
אנונימי
תלוי למה נפרדנו אבל כנראה שכן
כן
אנונימית
יש סיבה שעזבת אותו פעמיים
תמיד יש סיבה לכל דבר
אני חושבת לדבר על זה כמו שצריך ולהבין מה הצד השני רוצה זה יהיה פיתרון נכון
ולא לחסום או סתם להיעלם באמצע החיים זה לא יוביל לשום מקום
כי למה לבזבז זמן על שטיות כאלה במקום להיות שלמים אחד עם השני וליצור אהבה של שתיכם

פשוט תישאל אותה ישירות למה את משחקת את המשחק הזה? אם את רוצה תהיי בטוחה שאת רוצה ולא תעזבי מתי שבא לך
זה שאני רוצה אותך לא אומר שתשחקי בי איך שבא לך תכבדי.
בהצלחה:)
לא מה אני מסכנה
תלוי מה המצב ולמה נפרדתם בפעמים האלה
אבל בעיקרון לא
אנונימית
אם היא חזרה אלייך אחרי פעמיים היא הבינה שהיא לא יכולה בלי היחס שלך, תעזוב אותה היא לא שווה את זה.
לא , כי זה סימן להמשיך אלא ולעבור
שואל השאלה:
אני אוהב אותה
והיא לא מוותרת עליי
אנונימי
שואל השאלה:
איזה אהבה חזקה יש בנינו
אנונימי
זה נראה כאילו אתה רוצה לחזור אליה
והיא רוצה אותך זה פשוט לא הכי טוב כי כל פעם נפגעים מחדש
אנונימית
אלה???
אנונימי
שואל השאלה:
צודקת אנחנו ניפגשים רוצים אחד את שני וזה לא מתממש כשאנחנו ביחד
משהו חוצץ בנינו כמין חומה ככה אני מרגיש מטפורי
אבל היא באמת מרגשת אותי איך שהיא לא מוותרת עליי עלינו בחיים לא קרה לי ככה עם מישהי יש בזה מיוחד
שבאמת היא הכי מחוזרת שיש ותמיד חוזרת אליי
אנונימי
לך על זה
אנונימי
כנראה שכן, נשמע פתטי כמוני.
אחי לך על זה במקרים כמו שלך אתם חייבים להיות ביחד
אני כאילו רוצה לענות על זה לא אבל כבר עשיתי אתזה
שואל השאלה:
אוף עלו שוב פעם הרגשות שלי כלפיה אתמול היא רצתה שאני יבוא ונשתה ולא יכלתי באסה
אנונימי
שואל השאלה:
^ ואיך היה ?
אנונימי
אני לא אגיע למצב שהייתי עם מישהו פעמיים.
אם נפרדנו פעם אחת הייתה סיבה וצריך להמשיך הלאה.
אנונימית
שואל השאלה:
היא מרגשת אותי איך לא מוותרת עלינו
אנונימי
לא
גם לא אחרי הפעם הראשונה.