10 תשובות
חוסר ביטחון
שאת ביישנית
כן חוסר ביטחון וביישנות , תתאמני על זה
שואל השאלה:
ביימקס:
לאלא אין לי אוטיזם ברוך השם. פשוט אני מרגישה שבוחנים אותי ואני מעדיפה להסתכל על דברים אחרים מאשר בעיניים של הבן אדם אני חייבת להתעסק במשהו
אנונימית
זה לא אוטיזם^^
אנונימי
כנל, חוסר ביטחון ביישנות
שואל השאלה:
ביימקס:
אני בוחנת כל דבר האמת חחח
אנונימית
שואל השאלה:
ביימקס:
הן לא מעצבנות הכל בסדר!! יש לי חרדה חברתית
אנונימית
גם לי יש את זה אני לא מסתכלת להם בעיניים יותר מידי זמן כי זה מרגיש לא נעים אז אני מסתכל לכמה שניות ומזיזה את העיניים לכוון אחר כדי שזה לא יראה מוזר מידי. אני חושבת שזה בסדר ואין לי חרדה חברתית כלכ כך יש לי מלא חברות ואני מדברת עם כולם הכי פתוח אז הכל בסדר
פשוט תעשי כמו שאני עושה באמת שזה ממש כיף פשוט באמצע היום כשאת רואה אנשים זרים תצרי איתם קשר עין ואל תורידי את העיניים ואז את רואה איך הם מפחדים מהקשר עין איתך ואז הביטחון עולה ואז גם לפעמים כשאני רבה עם אנשים אני עושה להם את זה והם ממש מפחדים קיצר אחלה ממש ממליצה בחום