9 תשובות
ברור שמותר לבנות
ברור שמותר לבנות
ונראה לי 16
לדעתי 14+
אנונימית
מותר לבנות מעל גיל 16
שואל השאלה:
אוקיי תודה לכולם ^-^
אנונימית
מגיל 16 עם תאוריה
כן בטח שמותר לבנות, ומגיל 16
מותר לבנות
ומגיל 16 רק למי שעבר תאוריה אם לא עברת תאוריה אסור לך לרכב ואם יתפסו אותך יתנו לך דוח ואם השוטר ממש רוצה לדפוק הוא יכול גם להחרים