9 תשובות
ברור שמותר לבנות
ברור שמותר לבנות
ונראה לי 16
ונראה לי 16
לדעתי 14+
אנונימית
כן מותר
מותר לבנות מעל גיל 16
שואל השאלה:
אוקיי תודה לכולם ^-^
אוקיי תודה לכולם ^-^
אנונימית
מגיל 16 עם תאוריה
כן בטח שמותר לבנות, ומגיל 16
מותר לבנות
ומגיל 16 רק למי שעבר תאוריה אם לא עברת תאוריה אסור לך לרכב ואם יתפסו אותך יתנו לך דוח ואם השוטר ממש רוצה לדפוק הוא יכול גם להחרים
ומגיל 16 רק למי שעבר תאוריה אם לא עברת תאוריה אסור לך לרכב ואם יתפסו אותך יתנו לך דוח ואם השוטר ממש רוצה לדפוק הוא יכול גם להחרים
באותו הנושא: